FAQ
FAQ / Veelgestelde vragen
Laatste kans Studystore, hoe werkt dat?
Studystore is gestopt, echter is er nog een grote hoeveelheid studieboeken over. Daarom opent Studystore nog eenmalig zijn deuren om jullie studenten tegen flinke korting te laten profiteren van deze restpartij. Koop voordelig jouw studieboeken en zorg dat je klaar bent voor het nieuwe schooljaar!
Voor welke studierichting en opleidingsniveau zijn de boeken?
Er zijn meer dan 10.000 boeken binnen gekomen op onze tijdelijke locatie. Hiervan zijn meer dan 1.000 unieke titels. De boeken zijn van diverse studierichtingen en geschikt voor het MBO, HBO en WO
Grote kans dat er ook boeken voor jou tussen zit! Daarnaast zijn er ook nog heel veel aanverwante producten voor je studie beschikbaar, denk aan broodtrommels, etuis, markeerstiften en meer.
Het boek wat ik zoek, staat er niet tussen of kan ik niet vinden.
Wanneer het zoeken op ISBN nummer geen match heeft gegeven dan hebben we helaas het studieboek wat je zoekt niet (meer) op voorraad. We hebben met een aantal uitgeverijen afspraken gemaakt waardoor hun studieboeken niet via hier verkocht worden.
Zijn alle producten nieuw en in goede staat?
Alle items die we verkopen in de webshop zijn nieuw. Echter hebben sommige boeken wel een lichte beschadiging, doordat ze op verschillende locaties lagen en soms door vele handen zijn gegaan. Dit maakt ook dat we een scherpe prijs voor jullie hanteren.
Ik wil graag nog een extra boek of product toevoegen aan mijn bestelling, kan dat?
Nee, deze dien je in een aparte bestelling te plaatsen. We passen geen orders handmatig meer aan.
Dit is gezien de omvang en de korte tijdsduur van Laatste Kans Studystore niet haalbaar.
Op welke manier kan ik betalen voor mijn bestelling?
Je kan via iDeal en via achteraf betalen via bankoverschrijving, jouw bestelling betalen. Wij krijgen dan automatisch een betalingsbevestiging binnen waarna we jouw bestelling gaan inpakken. Je ontvangt van ons een mailtje met de gegevens van jouw bestelling.
Is het ook mogelijk om achteraf te betalen?
Ja, het is mogelijk om achteraf te betalen via bankoverschrijving. Bij achteraf betalen via bankoverschrijving zoeken we eerst nog even telefonisch of elektronisch contact met jou om de bestelling te verifiëren. Zodat we zeker weten dat de bestelling juist is geplaatst en wordt betaald. Krijgen we na 2 keer geen contact dan zullen we de order na maximaal 2 werkdagen annuleren.
Kan ik boeken reserveren in mijn winkelmandje?
Het is niet mogelijk om boeken te reserveren. Boeken blijven 60 minuten in je winkelmandje liggen, daarna gaan ze eruit. We werken op basis van op = op.
Kan ik er ook een factuur bij krijgen?
Ja, wanneer je een bestelling plaatst krijg je automatisch een factuur. Is daar iets niet goed in gegaan, mail ons dan. Dan maken we dit alsnog in orde.
Ik heb een verkeerd adres opgegeven en wil dit nog wijzigen, kan dat?
Mail ons zo spoedig mogelijk (laatstekans@studystore.nl) ! Dan proberen we waar mogelijk dit nog aan te passen om te zorgen dat jouw pakket toch op het juiste huisadres terecht komt.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
We streven ernaar om jouw bestelling zo vlot mogelijk te verzenden. We verzenden elke werkdag.
Bestellingen worden gepakt op volgorde van binnenkomst, bij grote drukte kan de levertijd daardoor iets oplopen.
Is de klantenservice ook telefonisch bereikbaar?
Ja, we zijn op meerdere manieren bereikbaar, waaronder telefonisch. Onze voorkeur heeft het mailen van jouw vragen, dit kan naar laatstekans@studystore.nl. Alle tijd en energie stoppen we in jouw bestelling om die zo vlot mogelijk te verzenden, op deze manier kan je ons hierbij helpen.
Is het ook mogelijk om mijn niet gebruikte studieboeken aan jullie te verkopen?
Nee, wij verkopen uitsluitend onze eigen restpartij studieboeken, wij kopen geen boeken in. Wij adviseren je om dit via een ander kanaal te doen.
Ik wil graag mijn account/ factuur/orderbevestiging bij Studystore inzien?
Wij zijn een aparte en tijdelijke webshop, wij hebben geen toegang tot de klantgegevens bij Studystore.